-
20 вересня 2018
TWINS Design - Одяг який приносить вдачу!
Колишні моделі, а нині успішні дизайнери Оксана та Світлана Павлюк у сезоні AW 2018/19 презентували колекцію одягу і взуття на Lviv Fashion Week. В образах домінували характерні для 70-х років смужки на тканині, а також жіночні силуети з акцентом на талії. Соковиті кольори та добре впізнавані ботфорти "Dream Boots" від Twins Design презентують тендітну та, водночас, вольову жінку.
- Світлано, Оксано, ви були моделями, а Світлана - ще й найкращою моделлю 2006 року за версією каналу Fashion TV Україна. Як вирішили стати дизайнерами?
- Світлана: З сестрою вчилися в університеті, на архітектурному факультеті. Ми - дизайнери, архітектори, а початково вивчали живопис, рисунок. Моделінг - це була можливість подорожувати і навчатися за нашим професійним напрямком.
- Оксана: Оскільки як моделі ми вже побачили, як це робиться, як колекції правильно подавати, знали це середовище зсередини, то розуміли ці схеми й орієнтувалися, як нам діяти. Ми фактично не припускалися помилок, які роблять дизайнери-початківці.
- Що вас найбільше приваблювало: можливість прославитися чи, все-таки, заробити?
- Світлана: Однозначно, це не слава, а відчуття задоволення від реалізації своїх задумів.
- Оксана: Найбільше задоволення - вкладати у свій одяг позитив. Нам хочеться створювати не просто гарні речі, але й свою хорошу енергію передавати через одяг. Мас-маркет такого не дає. Тепло дизайнерських колекцій та речей завжди відчувається, і ми на цьому постійно наголошуємо.
- Світлана: Я зауважила, що наші речі слугують нам оберегами. Та й клієнти кажуть, що наш одяг приносить їм успіх. Ми дуже серйозно підходимо навіть до вибору людей, якій шиють наш одяг. Вони також повинні вкладати душу в свою роботу.
- Оксана: Стосовно заробітку. Якщо ви якісно шиєте красиві і трендові речі, то однозначно це матеріально вигідно. І не обов'язково бути великим брендом. Зараз якраз навпаки - дорога відкрита маленьким бізнесам.
- Світлана: Люди готові купувати у маленьких брендів. Адже це передбачає особисте щире спілкування і переростає в дружбу на багато років.
- Дизайнерів у нас дедалі більшає, чим ви вирізняєтеся з-поміж інших?
- Світлана: Перша особливість - це вміння поєднувати кольори. Нам ще в інституті викладач живопису наголошував, що ми маємо просто фантастичне відчуття кольору і мусимо це десь застосовувати. Ми також зауважили, що можна робити лаконічні речі, але якщо правильно підібрати кольори, то виникає задоволення від одягу навіть на рівні смакових рецепторів.
- Оксана: І форми мають бути відповідно до золотого перетину. Це стосується як архітектури, так і створення одягу. Деякі люди цьому навчаються, а деякі мають це чуття від народження.
- Ви слідкуєте за журналами Інституту кольору Pantone, який визначає топовий колір сезону?
- Світлана: Так, але ми дедалі частіше синхронно з експертами інституту пропонуємо кольорові рішення. Ми якось інтуїтивно відчуваємо і досліджуємо, який колір буде в моді. Звертаємо увагу, яких кольорів давно не було, тож очікувано їх будуть розкручувати. Вже кілька разів було так, що ми вибирали якийсь колір для колекції, а Pantone оголошував його трендовим.
Стаття україномовного видання в Америці "Час і Події" посилання на видання з статтею https://www.chasipodii.net/mp/article/4132/